PeAcE

PeAcE

Isnin, 25 Mei 2009

mimpi & kenyataan

one thing yg paling aku takut...mmg sblm ni aku dah mimpi...tp, tok sdpkan hati aku, benda ni xkan jadi...n ader gak sumone yg bg aku keyakinan, bnda tu xkan jadi..mimpi jer...
tapi, arini...aper dah jadi????mimpi aku jadi kenyataan...sedih nak mampus...menangisler aku sorang2....nak cuti tp piki balik kalo aku cuti lagi aku sdh, duk sorang2...knp, knp n knp aku??????aku xkuat tok hadapi benda ni sorang2....i need sumone to support me!!!! n sumeone who really luv me...hope so...
kdg2 menyayangi seseorng akan membuatkan kita sakit di penghujungnya...xdaya kau kulupa...biarkan kenangan berbunga di ranting usia...
ni lagu dr filem talentime ' pergi' yg ader kenangan di sebaliknyer....

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

harap aku jd lebih tabah slps apa yg aku lalui....hopefully...

4 ulasan:

  1. kite hanye merancang,tuhan penentu sgalenyer..yg tbaik kite perlu redha ngan khendaknyer..redha ngan ketentuan takdir..msti ade hikmah dsbaliknyer..moga lin lebih tabah n kuat mharunginyer..kwn2 skeliling akn mbantu..insya Allah..

    BalasPadam
  2. cam sedih sanagt nie....ape kena nie..anyway..sabar bebanyak, tabah dengan aper yang die kasi...die nak uji lin tu...

    BalasPadam
  3. mm..sdh, pedih n sakit sgt...:(
    thanx..

    BalasPadam