PeAcE

PeAcE

Jumaat, 1 Mei 2009

bday party...

yahoo..cuti, besnye.....tapi, anak sedara aku yg sorang ni bertuah sbb sume org cuti time bday dier..hehe..kononnye cuti sempena bday dier le tu..ahaks..

aku tau yg kakak aku nak wat tok bday anak dier tu (anak sedara akule tur..) pun pg 1 mei tu..pastu berkire2 gak, biler plak aku nak beli hadiahnye..huhu, cam xsempat jer...yelah, kelam kabut....lagi pulak pg tu aku nak g blaja kete...dah umr gini br nak blaja kete...hehe..tp, msh lum terlewat kan...cam x cayer, 1st time aku bawak kete dr rmh aku(equine) sampele ke cheras, aku drive..ahaks, cam xpercayer...jauh giler tu..cikgu aku tu plak cakap, aku nie mcm org yg dah biase drive..hehe...target aku taun ni gak aku msti der kete, snng nak bergerak...insyaAllah..

berbalik pada bday ank sedara aku, kul 430pm aku n kakak aku pun bergegas ke jusco g beli hadiah...wpun majlis start kul 500pm..hehe..ssh gak nak pilih, sbb aku xtau nak beli per...last2, pilih punyer pilih...aku pun belile 'princess collection' nyer....bolehle kot tok bdk umor 5 taun...yg besnye time aku sampe, kek dah dipotong & tinggal separuh jer..huhu...sib bek sempat gak merasa kek tu...anyway, tok k.ngah, happy bday....semoga membesar sbg johan g pas ni..heheh...

sedikit gambo tok tatapan u all....


kek yang xsampe separuh...kek aiskrim tu...tu yang xtahan...yummie..







anak mama yang ni kalo dh mkn mmg xingt dunia...hehe








nie le bday girl nyer..ngan hadiah dr aku...hehe..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan