PeAcE

PeAcE

Khamis, 17 Disember 2009

MaKiN HaRi MaKin SaYaNG..

sejak akhir2 ni ati aku mule rs bbunge..rs ssuatu yg dulu penah aku rs n aku miliki..ntah la nape..tp honestly ssuatu yg aku rskn ni sgt la indah.ssuatu yg da lame aku impikan.cume xkesampaian je..tp Alhamdulillah Allah mdgr doaku slame ni..aku bmohon agar sgalenyer ni kekal n mjadi miliku..xmampu rsnyer tuk aku luahkn ngan kate2..pe yg leh aku ucapkn just terime kasih sayang..:)

Tak pernah terfikir

Untukku jatuh cinta padamu
Tak pernah terfikir
Untuk mencurah isi hatiku ini..

Tapi tiba tiba hati menjadi sayang padamu
Rasa ingin berjumpa
Meluahkan perasaan
Aku cinta padamu..Aku sayang padamu..

Biasan rindu yang melanda
Membuatku tidur tak lena
Asyik terbayang raut wajahmu
Asik tertanya..Asyik memuja dirimu..

Makin hari makin sayang
Makin aku merinduimu
Makin lama makin cinta
Makin aku mengasihimu

Biarpun jauh nun disana
Namun bagai ada depan mata
Hadirlah kasih aku menunggumu..

Tak pernah terfikir
Untukku jatuh cinta padamu
Tak pernah terfikir
Mencurah isi hatiku

Aku cinta padamu..Aku sayang padamu..

1 ulasan:

  1. moge pe yg dihajati akn kekal bpanjangan n terus mjadi milik lin..sy doakan..:)

    BalasPadam