PeAcE

PeAcE

Rabu, 22 Julai 2009

anak mama dah besar...

huh, lama gak x tulis...1st aku nak story pasal anak aku yg ngah dok ngan nenek dier skang nie...bukan aper, sajer nak temankan nenek dier...aku akan kol dier 2 kali sehari, pagi n mlm...masa tu dier akan cerite byk bende...mama nak tau, asiff tgk cite transformer kat umah nenek....dan mcm2 lagi...pandai berceriter...yg best biler mak aku kata ramai jiran2 kata asiff tu sebijik muker aku....huh, bangga siot..:)...
anak aku yg lagi sorang tu lain plak citernye...firuz skang ni asyik nak berdukong jer..xtau knp...takut aku tinggalkan dier kat umah nenek dier lagi kot..heheh...tapi yg aku terkejut biler aku count one..pastu dier sambung two..aku ckp three, dier sambung four, aku ckp five dier sambung six...pastu trs tepuk tgn.....huh, dah pandai kire...lagi satu mummy dier ckp dier pandai mengadu ...smlm ader budak kat umah mummy dier tu gigit pipi firuz..aku sampai jer trs dier ckp sakit.....aku tgk pipi dier berbekas kene gigit...budak2...
aku harap anak aku akan membesar dgn cepat.....mesti sronok kan tgk dier membesar dengan hasil penat lelah kiter...huh....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan